Rotterdam Een stad van..

0
Frank Hensen — Geplaatst op dinsdag 25 maart 2014, 15:24

Rotterdam. 010. Roffa. De stad van niet lullen maar poetsen. Dit blijkt niet alleen uit het geen wat de Rotterdammers allemaal presteren, maar ook uit het feit dat er nagenoeg geen Communicatie vacatures op VillaMedia aanwezig zijn. Rotterdam een stad van hoogbouw. De stad van de haven en hard werken. Maar toch ook van een hele grote groep creatievelingen, kunstenaars, schilders, internet bureaus en veel meer bedrijven die verwant zijn aan de creatieve geest van de mens. Maar toch valt het op in het aanbod van vacatures dat er maar bar weinig posities vrij zijn in een werk stad als Rotterdam op het gebied van Communicatie. Communiceren wij Rotterdammers dan niet met elkaar? Jazeker, alleen mogen wij concluderen dat we niet lullen, maar poetsen, doen en er voor gaan. Dan zou je zeggen dat de Rotterdammers een kei zijn in deze branche. Jazeker, dat klopt ook. Kijk maar naar alle initiatieven welke ontplooien uit de creatieve Mensch die hier hard werken. Iedereen werkt hard, behalve ik lijkt het wel zo. Ik. Ik, Frank Hensen, zit al een poosje thuis als fulltime werkzoekende. Ok, in die tijd zit ik niet stil. De tijd heb ik als recht geaarde Rotterdammer meer dan goed besteed. Naast alle klussen in en om het huis ook even een nieuwe auto gebouwd. Typisch een gevalletje van Niet lullen maar poetsen. Een nieuwe auto moet ook gepoetst worden. Echter, nu de klussen aan zijn einde komen, bekruipt mij het ledige gevoel dat ik wil voorkomen. De tijd van klussen is voorbij, de tijd om vol aan de slag te gaan is gekomen. Rotterdam kan weer een nieuwe arbeider op de markt verwelkomen in de communicatie branche, in de snelle wereld van Internet, in het creatieve vak van Marketing. Maar ook in de communicatie. Waar blijven die fantastische mooie vacatures in Rotterdam? Het wordt tijd om te gaan lullen, even niet poetsen, maar sollicitatie gesprekken voeren, om daarna veel, heel veel te gaan poetsen. Rotterdam. Een stad van… uiterste. Zie meer informatie over deze werkzoekende op www.frankhensen.nl En wie weet kom ik wel bij u poetsen.


Virusvrij. www.avast.com

Een reactie posten

0Reacties
Een reactie posten (0)